Algemene informatie

Hier vindt u algemene informatie over de school, zoals de schoolgids, verlof en bijvoorbeeld schoolmelk.

Schoolgids

In de schoolgids staat veel praktische informatie over de school en alles daaromheen. Daarnaast geeft de schoolgids ook houvast voor de ouders.

Inschrijfformulier

Wilt u uw kind bij ons inschrijven? Download dan hier het inschrijfformulier en lever deze in op de
Hovenier 2!

Belangrijke data
2023-2024

Wanneer zijn de vakanties en gaan we al bijna op kamp? Hier vindt u de belangrijke data van het komende schooljaar.

Verlofformulier

Voor u verlof kunt aan vragen dient u aan een aantal voorwaarden te voldoen. U kunt het formulier hier downloaden.

Werkgevers-verklaring

Soms is het nodig om bij het verlofformulier een werkgeversverklaring in te leveren. Deze vindt u hier.

Klachten-regeling

Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Mocht u onverhoopt een klacht hebben, lees dan verder.

Jaarverslag 2021-2022

Jaarplan 2022-2023