Miranda Mous

Intern begeleider
Werkdagen: dinsdagmiddag, donderdag, vrijdag

Hallo allemaal,

Mijn naam is Miranda Mous. Ik ben getrouwd met Dieter en we hebben 2 dochters. Onze dochters heten Karlijn en Floor. Wij wonen in Schiedam. Mijn man werkt ook in het onderwijs. Na vele jaren les te hebben gegeven in Schiedam ben ik de opleiding voor intern begeleider gaan volgen op InHolland Rotterdam. In Schiedam heb ik de combinatietaak mogen vervullen: groepsleerkracht en intern begeleider. Daarna heb ik nog 7 jaar als intern begeleider gewerkt op een basisschool in Delft. Na 7 jaar met veel plezier gewerkt te hebben was ik toe aan een nieuwe uitdaging, een nieuwe werkplek en zo ben ik het schooljaar 2017-2018 naar OBS de Overkant gekomen.

Naast mijn werk en gezin vind ik het leuk om te sporten, uit eten gaan, reizen, boeken lezen en ik houd erg van gezelschapsspellen.